بلیط هواپیما تهران آمستردام

خرید بلیط هواپیما تهران آمستردام

قیمت تهران آمستردام

خرید بلیط هواپیما آمستردام

خرید بلیط هواپیما آمستردام و سفر به این شهر زیبای هلند یک بار در هفته و به صورت مستقیم از ایران صورت می گیرد. بلیط هواپیما آمستردام توسط شرکت های هواپیمایی همچون ایران ایر به مسافرین ارائه می شود و مسافران می توانند به صورت مستقیم از این شرکت های هواپیمایی بلیط هواپیما آمستردام را خریداری کنند. علاوه بر آن سایت ها و آژانس های هواپیمایی نیز بلیط هواپیما آمستردام را در اختیار مسافران قرار می دهند. مسافرانی که قصد خرید بلیط هواپیما آمستردام را دارند می توانند قبل از خرید قیمت آن را در سایت های مختلف بررسی کنند تا بهترین قیمت بلیط هواپیما آمستردام را خریداری کنند. اما اگر بلیط هواپیما آمستردام خود را خریداری کرده اید و سفرتان به این شهر قطعی است به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله همراه سفرمی باشید تا با دانستنی های قبل از سفر به آمستردام آشنا شوید.

نکات قبل از سفر به آمستردام

تهران در حدود دو ساعت و نیم از آمستردام جلوتر است. اگر ساعت حضورتان در این شهر اهمیت دارد بهتر است در هنگام خرید بلیط هواپیما آمستردام این نکته را مدنظر داشته باشید. اگر در هنگام رزرو بلیط هواپیما آمستردام نگران برقراری ارتباط با مردم این شهر هستید بهتر است بدانید که در آمستردام مردم به سه زبان انگلیسی، هلندی و آلمانی صحبت می کنند، پس نگرانی برای این موضوع وجود ندارد. اگر بلیط هواپیما آمستردام خود را برای زمستان خریداری کرده اید با دمایی بین 1 تا 5.5 درجه روبه رو می شوید اما اگر قصد سفر در بهار یا پاییز را دارید و برای این فصل ها بلیط هواپیما خود را رزرو کرده اید با خود بارانی به همراه ببرید چرا که در این دو فصل میزان بارندگی به شدت افزایش می یابد. در ماه های سپتامبر تا دسامبر (پاییز) شاهد مه غلیظی در آمستردام خواهید بود. اما بهترین فصلی که می توانید بلیط هواپیما آمستردام را خریداری کنید اردیبهشت است. در این ماه می توانید گل های زیبای هلندی را که شکوفه کرده اند را ببینید. واحد پول هلند یورو می باشد و با توجه به ارزش بالاتری که نسبت به ریال ایران دارد احتمالا سفر گرانی در پیش دارید. بعد از خرید بلیط هواپیما آمستردام هزینه های سفر خود را تخمین زده و به اندازه مورد نیاز یورو تهیه کنید تا دچار مشکل نشوید. حتی اگر برای سفرهای تجاری و کاری بلیط هواپیما آمستردام را تهیه کرده اید و راهی این شهر شده اید حتما در شهر گشتی بزنید و از مکان های دیدنی و تاریخی این شهر دیدن کنید.

هزینه اقامت در آمستردام

مهمترین مسئله ای که بعد از خرید بلیط هواپیما آمستردام ذهن مسافران را درگیر می کند، مسئله اقامت است. در آمستردام هتل ها و هاستل های با کیفیتی وجود دارد، بنابراین خیالتان از بابت اقامت راحت باشد. هزینه هر شب هاستل بین 20 تا 55 یورو می باشد اما اگر به دنبال رزرو اتاق خصوصی هستید هزینه شما بین 70 تا 90 یورو افزایش می یابد. اگر علاقمند به رزرو هتل در آمستردام هستید هزینه آن برای هتل های تک ستاره بین 30 تا 60 یورو، هتل های دو ستاره 49 تا 168 یورو، هتل های سه ستاره 56 تا 210 یورو، چهار ستاره 59 تا 310 یورو و پنج ستاره 134 تا 373 یورو خواهد بود.

هزینه خورد و خوراک در آمستردام

شاید بعد از تهیه بلیط هواپیما آمستردام و اطمینان از محل اقامت مناسب در این شهر مهمترین مسئله در محاسبه هزینه های سفر، هزینه خورد و خوراک در آمستردام باشد. اگر صبحانه خود را در هتل میل نکنید و به دنبال جایی برای صبحانه هستید حداقل هزینه ای بین 3 تا 6 یورو باید بپردازید. اگر برای ناهار به دنبال خوردن پیتزا هستید گزینه ای ارزان را انتخاب کرده اید، هزینه آن بین 6 تا 10 یورو می باشد. البته می توانید از رستوران های ارزان قیمت هم استفاده کنید که هزینه آن بین 5 تا 15 یورو متغیر است. اگر علاقمند به مک دونالد هم هستید می توانید با 3 یورو از این رستوران زنجیره ای غذا تهیه کنید.

هزینه حمل و نقل در آمستردام

فراموش نکنید در محاسبه هزینه حمل و نقل سفرتان علاوه بر هزینه خرید بلیط هواپیما آمستردام هزینه های رفت و آمد داخل شهری را نیز محاسبه کنید. آسان ترین راه رفت و آمد در آمستردام وسایل حمل و نقل عمومی است که بلیط های آن هم به صورت تک سفره و هم به صورت روزانه به فروش می رسد. اگر کارت های ساعتی خریداری می کنید می توانید از مترو، اتوبوس یا تروموا استفاده کنید و برای آن باید 2.80 یورو بپردازید. برای استفاده از اتوبوس و تروموا می توانید کارت های 24 ساعته با 7.5 یورو، 48 ساعته با 12 یورو، 72 ساعته با 16.5 یورو و 4 روزه با 21 یورو تهیه کنید. هزینه تاکسی در این شهر به ازای هر سه کیلومتر 9.25 یورو می باشد. هزینه سفر از فرودگاه تا مرکز شهر با قطار 3.90 یورو و با تاکسی بین 40 تا 50 یورو می باشد.

خرید بلیط هواپیما آمستردام

اگر قصد خرید بلیط هواپیما آمستردام را دارید قبل از خرید از چند سایت معتبر استعلام قیمت کنید چرا که شرکت های مسافرتی با قیمت های متفاوتی بلیط هواپیما آمستردام را به فروش می رسانند. همچنین به راحتی و تنها با چند کلیک می توانید از سامانه رزرواسیون آنلاین سفرمی بلیط هواپیما آمستردام را تهیه کنید. تنها کافیست وارد سایت و یا اپلیکیشن سفرمی شوید و با انتخاب مبدا و مقصد و بازه زمانی سفرتان بلیط هواپیما آمستردام را خریداری کنید.