بلیط هواپیما تهران گوانگجو

خرید بلیط هواپیما تهران گوانگجو

قیمت تهران گوانجو

بلیط هواپیما گوانگجو

گوانگجو سومین شهر پر بازدید چین است که با دیدنی های متنوع و طبیعتی سرسبز از جذاب ترین نقاط گردشگری می باشد و بسیاری را به خرید بلیط هواپیما گوانگجو ترغیب می کند. سالانه نمایشگاه های تجاری و کاری بسیاری در این شهر برگزار می شود که بسیاری را مجبور به خرید بلیط هواپیما گوانگجو می کند. اگر شما نیز در جستجوی بلیط هواپیما گوانگجو با مناسب ترین قیمت هستید؛ کافیست چندین سایت را بررسی نموده و قیمت ها را با یکدیگر مقایسه نمایید. ایرلاین های مطرحی همچون چاینا، ترکیش، امارات، قطر ایرویز و ماهان بلیط هواپیما گوانگجو را با خدماتی مناسب به مسافران ارائه می کنند. شرکت هواپیمایی ماهان پرواز مستقیم و بدون توقف به گوانگجو دارد. اگر هم از پیش بلیط هواپیما گوانگجو را خریده اید باز هم به شما پیشنهاد می کنیم همراه سفرمی بوده تا با دانستنی های پیش از سفر به این شهر آشنا شوید.

نکات قبل از سفر به گوانگجو

دانستن چندین نکته پیش از خرید بلیط هواپیما گوانگجو به شما کمک می کند تا سفر خود را با کیفیت بالاتری سپری کنید. اگر بلیط هواپیما گوانگجو را برای مقاصد تجاری و اهداف کاری و شرکت در نمایشگاه های این شهر خریده اید بهتر است بدانید که ساعت رسمی گوانگجو حدود 4.5 ساعت از تهران جلوتر می باشد. توجه نمودن به این مورد مهم منجر می شود تا به جلسات کاری خود دیر نرسید.

اگر هدف شما از سفر به گوانگجو نمایشگاه های تجاری و یا اهداف کاری نیست بهتر است بلیط هواپیما گوانگجو را در زمان هایی که در این شهر نمایشگاه دایر نمی باشد خریداری کنید تا با ترافیک سنگین در گوانگجو مواجه نشوید.

به دست آوردن اطلاعاتی در رابطه با آب و هوای گوانگجو پیش از آنکه بلیط هواپیما گوانگجو را خریداری نمایید به شما کمک می کند تا چمدان خود را با لباس های مناسب فصل پر کنید. گوانگجو به طور کلی دارای آب و هوای مطلوب و معتدلی است و بهترین زمانی که می توانید برای گشت و گذار در این شهر بلیط هواپیما گوانگجو را بخرید فصل بهار و پاییز می باشد. البته به هنگام پاییز میزان بارش باران در این شهر زیاد است که حتما باید به همراه خود بارانی، چکمه و چتر ببرید. به هنگام تابستان نیز میزان رطوبت هوا بسیار زیاد است و ممکن است کلافه شوید.

از مهم ترین کارهایی که پیش از خرید بلیط هواپیما گوانگجو می بایست انجام دهید؛ تبدیل ارز می باشد. واحد پول چین یوآن می باشد و بهتر است پس از احتساب هزینه های خود به میزان لازم خود را به یوآن تبدیل نمایید تا به هنگام سفر دچار مشکل نشوید. البته لازم به ذکر است که شما می توانید در این کشور دلار و یورو هم استفاده کنید!

هزینه اقامت در گوانگجو

پیش از خرید بلیط هواپیما گوانگجو بهتر است هزینه اقامت در هتل های این شهر را محاسبه نموده تا به هنگام سفر دچار مشکل نشوید. گوانگجو شهر توریستی و تجاری است و اغلب قیمت های آن متوسط و معقولانه می باشد. این شهر هتل ها و اقامتگاه های بسیاری دارد از هتل های لوکس گرفته تا هتل های ارزان و حتی هاستل ها که می توانید متناسب با میزان بودجه خود در آنها اقامت گزینید. اگر مایل باشید پس از خرید بلیط هواپیما گوانگجو در هزینه های خود صرفه جویی نمایید بهتر است اقامت در هاستل ها با شبی 30 تا 50 یوآن را انتخاب نمایید. ممکن است شما بخواهید در هتل های متوسط و ارزان این شهر اقامت گزینید که در آن صورت هزینه شما بین 150 تا 500 یوآن می شود. اقامت در هتل های لوکس و 5 ستاره این شهر نیز برای شما حدود 600 یوآن به بالا تمام می شود.

هزینه خورد و خوراک در گوانگجو

هزینه های خورد و خوراک از دیگر هزینه هاییست که می بایست حتما پیش از خرید بلیط هواپیما گوانگجو به آن توجه نمایید. اگر بخواهید غذایی ارزان بخورید بهترین انتخاب برای شما فست فود های زنجیره ای همچون مک دونالد با حدود 26 یوآن می باشد. هزینه ی صرف یک وعده غذای یک نفره به همراه نوشیدنی در رستوران های معمولی گوانگجو حدود 60 تا 70 یوآن می باشد. اگر هم تمایل داشته باشید در رستوران های لوکس این شهر غذا نوش جان کنید باید بین 150 تا 250 یوآن پرداخت نمایید.

هزینه حمل و نقل در گوانگجو

از دیگر هزینه هایی که حتما پیش از خرید بلیط هواپیما گوانگجو باید به آن توجه نمایید مربوط به حمل و نقل و جابجایی درون شهری می باشد. گوانگجو دارای سیستم حمل و نقل گسترده و پیشرفته ایست که تمام شهر را پوشش می دهد. سیستم حمل و نقل گوانگجو به مترو، اتوبوس، تراموا و تاکسی ختم می شود. مترو و اتوبوس از ارزان ترین وسایل حمل و نقل عمومی هستند که بلیط تک سفره آن حدود 2 یوآن می باشد. البته شما می توانید بلیط ماهانه مترو رو با قیمت 205 یوآن خریداری نموده و بدون محدودیت داخل شهر سفر کنید. تاکسی از بهترین وسایل حمل و نقل است که تا حدودی گران می باشد. به هنگام سوار شدن در تاکسی مبلغ 10 یوآن و به ازای هر کیلومتر حدود 3 یوآن به کرایه شما افزوده می شود.

خرید بلیط هواپیما گوانگجو

اگر بررسی های لازم را برای اقامت در هتل های گوانگجو، خورد و خوراک و هزینه های حمل و نقل انجام داده اید حال با خیال راحت می توانید برای خرید بلیط هواپیما گوانگجو اقدام نمایید. برای خرید بلیط هواپیما گوانگجو کافیست به سایت رزرواسیون آنلاین سفرمی مراجعه نموده و در بخش بلیط هواپیما مبدا و مقصد خود را وارد نمایید. سپس در فیلد بعدی تاریخ رفت و برگشت خود را مشخص نموده و با کلیک بر روی جستجو، لیستی از پرواز های گوانگجو برای شما به نمایش در می آید که می توانید بسته به بودجه و ایرلاین موردنظر خود، بلیط هواپیما گوانگجو را خریداری نمایید.