بلیط هواپیما تهران لندن

خرید بلیط هواپیما تهران لندن

قیمت تهران لندن

بلیط هواپیما لندن 

خرید بلیط هواپیما لندن و سفر به قلب انگلستان یکی از مهیج ترین سفرهایی است که یک شخص می تواند آن را تجربه کند. خوشبختانه از ایران به صورت مستقیم به لندن پرواز وجود دارد و بلیط هواپیما لندن به فروش می رسد. هواپیمایی ایران ایر بلیط هواپیما لندن را ارایه می دهد و علاقمندان به خرید بلیط هواپیما لندن می توانند به صورت مستقیم از ایران ایر و یا آژانس های هواپیمایی و سایت های معتبر آنلاین فروش بلیط هواپیما از جمله سفرمی بلیط هواپیما لندن را خریداری کنند. اما اگر از آن دسته افردادی هستید که بلیط هواپیما لندن خود را تهیه کرده اید و عازم سفر به این شهر هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله همراه سفرمی باشید و با دانستنی های قبل از سفر به لندن آشنا شوید.

نکات قبل از سفر به لندن

در هنگام خرید بلیط هواپیما لندن به تفاوت ساعتی این شهر با تهران توجه کنید. لندن حدود سه ساعت و نیم از تهران عقب تر است پس اگر زمان ورودتان به لندن مهم است این نکته را فراموش نکنید. پول رایج انگلستان و قاعدتا لندن پوند می باشد که خود انگلیسی ها به آن لیره نیز می گویند، بنابراین بعد از خرید بلیط هواپیما لندن و اطمینان از سفر خود به میزان نیازتان در سفر پوند انگلستان را تهیه کنید. اگر موقع خرید بلیط هواپیما لندن به فکر تهیه لباس مناسب برای سفر هستید بهتر است بدانید هوای لندن مرطوب و شرجی است. حتی اگر در تابستان بلیط هواپیما لندن خریداری کرده اید با خود چتر به همراه ببرید چرا که ممکن است هوا بشدت شما را غافلگیر کند! به طور کلی اگر در جولای بلیط هواپیما لندن را خریداری کرده اید حتما بارانی با خود به همراه ببرید چرا که بیشترین میزان بارندگی در این ماه اتفاق می افتد. اگر برای تفریح بلیط هواپیما لندن را خریداری کرده اید، مطمئنن در گوشه و کنار این شهر مدام با دیدنی های شگفت انگیزی روبه رو خواهید شد اما اگر بلیط هواپیما لندن را به قصد مسایل کاری خریداری کرده اید و راهی این شهر هستید حتما وقتی را برای گشت و گزار داخل این شهر اختصاص دهید تا از دیدنی های این شهر جا نمانید. فراموش نکنید لندن شهری متشکل از 270 ملیت مختلف است پس در هنگام خرید بلیط هواپیما لندن خود را برای دیدن از شهری که مردمان آن با بیش از 300 زبان صحبت می کنند آماده کنید.

هزینه اقامت در لندن

احتمالا یکی از دغدغه مسافرانی که بلیط هواپیما لندن را تهیه می کنند و راهی این شهر هستند پیدا کردن محل مناسبی برای اقامت در لندن است. در لندن هاستل و هتل های زیادی با قیمت های متفاوتی برای مسافران وجود دارد. اگر برای اقامت از هاستل های خارج از شهر استفاده می کنید قیمت آن حدود 10 پوند می باشد و اگر علاقمند به رزرو هاستل داخل شهر هستید هزینه آن به ازای هر شب بین 20 تا 40 پوند می باشد. البته اگر بخواهید در این هاستل ها اتاق اختصاصی داشته باشید هزینه شما به 55 پوند نیز می رسد. برای هتل قیمت های متفاوتی که حداقل آن 100 پوند است برای هر شب باید پرداخت کرد. با توجه به ارزش پولی ریال ایران در مقابل پوند انگلستان سفر به لندن ارزان نمی باشد بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما لندن هزینه های سفر خود را به دقت بررسی کنید.

هزینه خورد و خوراک در لندن

به جز هزینه خرید بلیط هواپیما لندن و هزینه های مربوط به اقامت، باید هزینه های خورد و خوراک را نیز به لیست اضافه کرد. در لندن رستوران های متفاوتی با رنج قیمتی متفاوت می توان پیدا کرد. هزینه یک وعده ناهار ارزان قیمت در لندن 5 پوند است. البته اگر قصد صرف یک ناهار در یک رستوران معمولی را داشته باشید حداقل 19 پوند باید پرداخت کنید. رستوران های معتبر هزینه بین 60 تا 90 پوند دارد. فراموش نکنید 10 تا 15 درصد از هزینه رستوران را به عنوان انعام باید پرداخت کنید.

هزینه حمل و نقل در لندن

در محاسبه هزینه حمل و نقل به لندن علاوه بر هزینه بلیط هواپیما لندن ، هزینه رفت و آمد داخل شهری را نیز محاسبه کنید. در لندن می توان از وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس و مترو استفاده کرد. پرداخت هزینه اتوبوس و مترو با کارت های اویستر برای مسافران امکان پذیر است. در لندن اتوبوس های دو طبقه ای وجود دارد که با استفاده از آن می توان نمای زیبایی از شهر را نیز دید و جالب اینکه ازکودکان زیر 11 در اتوبوس ها کرایه گرفته نمی شود. به صورت کلی کرایه اتوبوس برای تک سفر 1.5 پند می باشد و جالب است بدانید تا یک ساعت بعد از اولین سفر خود با اتوبوس، سفر بعدی شما رایگان خواهد بود. هزینه مترو در لندن با توجه به مسیری طی شده محاسبه می شود.

خرید بلیط هواپیما لندن

همان طور که در ابتدای این مقاله به آن اشاره شد هواپیمایی ایران ایر بلیط هواپیما لندن را ارایه می کند و مسافران می توانند بلیط هواپیما لندن را به صورت مستقیم از ایران ایر و یا مراکز فروش بلیط هواپیما تهیه کنند. در سفرمی مسافران با چند کلیک و با انتخاب مبدا و مقصد خود و همچنین تعیین زمان سفر می توانند به راحتی بلیط هواپیما لندن را خریداری کنند.