بلیط هواپیما تهران زوریخ

خرید بلیط هواپیما تهران زوریخ

قیمت تهران زوریخ

بلیط هواپیما زوریخ

اگر بلیط هواپیما زوریخ را خریداری کرده اید احتمالا میدانید که سفری به ثروتمندترین شهر سوئیس خواهید داشت. شهری که در بخش هایی بافت قدیمی خود را حفظ کرده و به صورت کلی جزو برترین شهرهای دنیا دسته بندی می شود. مسافرانی که از ایران قصد سفر به این شهر و تهیه بلیط هواپیما زوریخ را دارند می توانند از بلیط هایی که هواپیمایی های قطر ایرویز، ترکیش ایرلاین، آستریان ایر، اطلس گلوبال و... ارایه می کنند خرید خود را انجام دهند. ممکن است آژانس های هواپیمایی و سایت های آنلاین فروش بلیط ، بلیط هواپیما زوریخ را با قیمت های متفاوتی به خریداران ارایه کنند. به همین دلیل پیشنهاد می شود قبل از خرید بلیط هواپیما زوریخ ، قیمت ها را از چند سایت معتبر بررسی کنید و سپس اقدام به خرید بلیط هواپیما زوریخ کنید. اگر از آن دسته از مسافرانی هستید که بلیط هواپیما زوریخ خود را تهیه کرده اید و یا در حال تصمیم گیری برای سفر به این شهر هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با سفرمی همراه باشید تا با دانستنی های قبل از سفر به زوریخ آشنا شوید.

نکات قبل از سفر به زوریخ

واحد پول سوئیس فرانک می باشد. بنابراین بهتر است با توجه به گران بودن و بالا بودن هزینه های سفر به این شهر بعد از خرید بلیط هواپیما زوریخ، براورد مناسبی از هزینه های خود بکنید و به میزان مورد نیاز سفرتان فرانک تهیه کنید.

تهران حدود دو ساعت و نیم از زوریخ جلوتر است بنابراین اگر زمان رسیدنتان به این شهر برایتان اهمیت دارد بهتر است در هنگام خرید بلیط هواپیما زوریخ به این نکته توجه کنید.

شماره پلیس 117 ، آتش نشانی 118 و آمبولانس 144 می باشد . بهتر است برای اطمینان این شماره را به خاطر بسپارید.

اگر بلیط هواپیما زوریخ خود را برای بهار خریداری کرده اید باید خود را برای دمایی بین منفی یک تا 15 درجه بالای صفر آماده کنید. انتظار بارندگی زیادی را در ماه می داشته باشید و حتما با خود چتر و بارانی به همراه ببرید. اما اگر در تابستان بلیط هواپیما زوریخ را خریداری کرده اید (ژوئن تا آگوست) در بهترین فصل گردشگری این شهر قرار دارید. دمای هوا بین 15 تا 21 درجه ، هوایی دل انگیز برای سفر را رقم زده است و فستیوال های متفاوتی در شهر برگزار می شود. البته در تابستان به دلیل افزایش تقاضا قیمت هتل ها در این شهر به بیشترین میزان خود می رسد که از لحاظ اقتصادی اصلا به صرفه نیست. اگر در فصل پاییز بلیط هواپیما زوریخ را تهیه کرده اید با قیمت بهتری برای هتل ها مواجه می شوید. دمای هوا در پاییز تقریبا شبیه به بهار است و با دمای منفی یک درجه تا 15 درجه مواجه می شوید. و اما اگر بلیط هواپیما زوریخ خود را برای فصل هایی که این شهر پوشیده از برف است تهیه کرده اید حتما لباس های خیلی گرم با خود به همراه بیرید. در این فصل دامنه های پوشیده از برف آلپ محل مناسبی برای ورزش ها و تفریحات زمستانی است. اما به دلیل رونق گرفتن دوباره گردشگری هزینه ها دوباره افزایش می یابد.

شاید نکته که در هنگام خرید بلیط هواپیما زوریخ به آن توجه نمی شود زبان مردم سوئیس باشد. سوئیس کشوری چهار زبانه است و جالب است بدانید در زوریخ مردم عموما به زبان آلمانی صحبت می کنند اما نیاز نیست که نگران برقرار کردن ارتباط با مردم این شهر باشید چرا که عموما به زبان انگلیسی هم اشراف دارند.

هزینه های اقامت در زوریخ

بعد از خرید بلیط هواپیما زوریخ بهتر است به دنبال پیدا کردن محل مناسبی برای اقامتتان در این شهر باشید. برای رزرو تخت در اتاق های شش تخته هاستل در این شهر باید حداقل 50 فرانک بپردازید. البته اتاق های خصوصی و تک تخته در هاستل های این شهر هم می توانید رزرو کنید که هزینه آن بین 90 تا 120 فرانک است. اگر قصد اقامت در هتل را دارید باید بدانید برای یک هتل دو ستاره حداقل 90 فرانک به ازای هر شب باید پرداخت کنید.

هزینه خورد و خوراک در زوریخ

بعد از محاسبه هزینه های بلیط هواپیما زوریخ و هتل نوبت محاسبه هزینه های خورد و خوراک در طول سفرتان می رسد. شاید بتوان گفت کافه های شهر زوریخ ارزانترین و بصرفه ترین غذاهای این شهر را ارایه می کنند. هزینه صرف غذا در آنها تنها بین 9 تا 15 فرانک می باشد. برای صرف ناهار در رستوران حداقل 20 فرانک باید بپردازید و اگر شام را در رستوران صرف کنید حداقل 40 فرانک هزینه خواهید داشت. البته می توانید از غذاهای نیمه آماده سوپر مارکت نیز استفاده کنید که هزینه آن تنها بین 5 تا 9 فرانک می باشد.

هزینه حمل و نقل در زوریخ

بهتر است هزینه های حمل و نقل داخل شهری خود را به هزینه خرید بلیط هواپیما زوریخ اضافه کنید تا لیستی که از هزینه های خود تهیه می کنید کاملتر شود. اگر در زوریخ قصد کرایه تاکسی را دارید باید به هنگام سوار شدن 6 فرانک و به اضای هر کیلومتر سه فرانک به آن اضافه کنید که اصلا به صرفه نمی باشد. اگر قصد استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را دارید می توانید بلیط های تک سفره و یا روزانه تهیه کنید. قیمت بلیط های تک سفره بسته به مناطقی که در آن تردد میکنید بین 2.6 تا 4.3 فرانک می باشد و هزینه کارت های یک روزه بین 5 تا 34 فرانک است. البته می توانید بجای اینها دوچرخه کرایه کنید که رایگان در اختیار شما قرار میگیرد.

خرید بلیط هواپیما زوریخ

اگر هنوز بلیط هواپیما زوریخ خود را خریداری نکرده اید و قصد خرید آن را دارید می توانید به سامانه رزرواسیون آنلاین سفرمی مراجعه کنید. برای خرید بلیط هواپیما زوریخ تنها کافیست مبدا و مقصد (زوریخ) را به همراه زمان سفر خود تعیین کنید تا لیستی از پروازها برای شما به نمایش گذاشته شود.